.

.

středa 25. ledna 2012

...vánočně-jarní pozdravení...

...tak se u nás dneska ukázala taky paní zima...ale jen v tom smyslu, že mrzlo...
...po deštivých dnech trochu změna, ale asi ne k lepšímu...na zahradě lezou sněženky a vykukujou už i trochu narcisky, tak to bude s mrazíkama zase nadělení...
...já mám zimu moc ráda, ale takovou tu opravdovou, Ladovskou, plno sněhu, sluníčka...když už nemůže být taková, tak to radši JARO...
...ještě stále máme stromeček, rodinná rada schválila do vysvědčení...je to s těmi světýlky přece jen veselejší, takové "hřejivější"...vlastně máme skoro celou vánoční výzdobu...jen jsem odstrojila adventní věnec, stejně už vyhořely svíčky, a nechala jen mašličky...
...myslím, že s jarní kytičkou je to pěkná kombinace...

...Vám přeji, milé dámy (nevím, zda i pánové??) krásné slunečné dny a moc děkuju za návštěvu na mém bločku...

Radka :o)





2 komentáře:

  1. Vypadá to skvěle.Dnes jsem koukala,že v obchodech už mají velikonoce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, právě jsem taky koukala, že se vše rychle přehouplo do velikonoc...tak snad nejsme s tím stromečkem blázni :o) Přeju pěkný den...Radka

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...