.

.

úterý 24. ledna 2012

...dárky pro maminku...


...letošní Ježíšek od dětí mi udělal obrovskou radost...
...samozřejmě každý dárek od nich je suprový, já jsem takový sběratel - mám schované snad všechny kresby od jejich dětství, drobnosti z procházek, kamínky...
...ty letošní dárky mi udělaly obzvláště radost, protože aniž bychom to společně konzultovaly, dostala jsem dárečky, které jsem už dlouho chtěla... kromě jiného i skleněné ptáčky a "starožitný" budík...
...myslím, že to je úžasné, když si děti všimnou, co máte ráda...

...kéž by jim to vydrželo a jednou byli kluci tak pozorní ke svým ženám :o)))

Radka :o)











...a ještě abych nezapomněla přáníčka, keramického ptáčka a sněhuláčka...



1 komentář:

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...