.

.

pondělí 22. srpna 2016

...je to dřina...

...ale rozhodně ve finále stojí za to...
...mám radost, že se mi podařilo konečně zrenovovat tuhle krásnou židli...
...ještě že existují svozy nadměrného odpadu...
...ač původně vypadala hodně oloupaně a zdálo se, že barvička půjde dolů sama, opak byl pravdou...
...horkovzdušná pistole, špachtle a škrábat a škrábat...
...pak přebrousit, z čehož mne brněli ruce ještě večer, ale stálo to za to...
...před finálním lakem dostala židle ještě pořádnou koupačku v octovo-jarovo-pepřové lázni, přeci jen měla pár vyhlodaných dírek a cestiček...i když bez nájemníků...
(10 dílů octa, 1 díl jaru, cca 2 polévkové lžíce mletého pepře)
...a může sloužit zase dál...








11 komentářů:

  1. Solička prešla renováciou a je naozaj krásna. U mňa by bola asi biela :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. luxusní práce, jsi hodně šikovná!
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná práce§Stálo to za to!Ilča

    OdpovědětVymazat
  4. Paráda, taky se chystám na renovaci židlí, tak jsem alespoň omrkla, že to není žádná legrace.

    OdpovědětVymazat
  5. Radko, úžasná renovace. Jak já ti rozumím, právě se "dřu" se starou židlí, má několik vrstev laku, jde to pomalu, ale bude to stát za to. Ty jsi židli nakonec namořila, naolejovala nebo nalakovala? Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, dekuju za návštěvu :) já ji natřela lazurovacim lakem v odstínu ořech...tak ať se ti prace daří a těším se na foto...pěkný večer...Radka

      Vymazat
  6. Brnění stálo opravdu za to, krásný výsledek. Nádherná židle. Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Brnění stálo opravdu za to, krásný výsledek. Nádherná židle. Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Radka, krásna premena. Tieto práce ja dôverne poznám, ale ten pocit potom je na nezaplatenie. Andrea

    OdpovědětVymazat
  9. Radko, k nepoznání, krásná práce. Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...