.

.

úterý 23. srpna 2016

...džungle...

...ač se snažíme ji lehce regulovat, začíná se pěkně rozlézat...
...čeká mne práce na redukci rostlin kolem jezírka...
...ne že by se mi to nelíbilo, to naopak, ale nějak nám za travičkami jezírko není videt...
...ale to až na jaře...
...teď už bude brzy podzim a pak zima, a v zimě jsou trávy moc hezké...





...ale letošní léto zahradě opravdu svědčí...
...bylinky u pergoly, kroucené vrbičky v přední části do ulice
 i ibišky mi dělají radost...
























2 komentáře:

  1. Naše jezírko je na tom podobně, taky zmizelo v rákosinách... :-)
    pergola přímo láká k posezení
    měj se, Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná pergola ,jezírko trošku vyprostíš a bude vše OK:-)Já zas mám plevele až hrůza nestíhám,no marné ,než napadne sníh, možná s tím pohnu!Měj se Dája

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...