.

.

úterý 8. července 2014

...staré nebo nové...

...mám moc ráda staré věci, kterým se navrátí jejich zašlá sláva...
...je zajímavé hledat pro obyčejné věci neobyčejné využití...
...víkendové počasí přímo volalo po práci venku,
a tak jsem brousila, natírala, lakovala a opravovala...
...dva kousky vám už mohu ukázat ve své finální podobě...

...prvním kouskem je dřevěná bedýnka od ovoce...
...čekala na svoji proměnu celou zimu a jaro :o) 
...dostala nátěr ve stejném odstínu, jako máme kuchyň, aby ladila a vypadala starší, něž je a kolečka...
...slouží zatím na uložení dek, ale třeba časem najde i jiné uplatnění...



...druhým dnešním "pokladem" je starý žebřík...
...už dlouho jsem chtěla staré bidlo nad pultík, abych měla kde sušit bylinky...
...a pak jsem zničeho nic narazila na starý žebřík...
...bylo jasno, bude lepší, než bidlo...
...trochu dalo práci ho obrousit, protože bylo mořené nějakou tmavou barvou, dost zažranou do dřeva, ale po nalakování dělají zbytky té tmavé  krásnou patinu...
...konečně také našly využití provazy od kluků z výletu do Ostré...
...posuďte sami, kdo má rád staré věci, jak to ve finále dopadlo...





...háčky zatím provizorní, ale svému účelu dobře slouží...

...pěkný večer všem...


10 komentářů:

  1. Radko, žebřík je velmi povedená záležitost a bedna stejně tak...
    Hezké léto, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuju za návštěvu i milý komentář...jsem ráda, když se odloženým věcem ještě dává smysl a moc ráda se takovými věcmi obklopuji...měj se krásně...Radka

      Vymazat
  2. Radu tak ten žebřík je super. Levandulka na něm vypadá nádherně. Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky moc...konečně mám kde usušit bylinky...krásné pohodové léto...Radka

      Vymazat
  3. Radka nádherné fotky,máš to doma úžasne krásne.Bedničku a rebrík si skvele zrenovovala, vyzerajú parádne.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, děkuju...mám z obojího velikánskou radost a ještě víc mne těší, že se líbí i ostatním...měj se krásně...Radka

      Vymazat
  4. Radko doma to máte krásné a útulné ....poklady jako bedýnka a žebřík jsou opravdu pěkné a dekorativní...Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc Vám děkuju :o) mám moc ráda staré věci a staré bydlení...moderna není nic pro mne...pěkný den...Radka

      Vymazat
  5. Radu, je vidět, že ty věci jsou v tvým dobrých, šikovných rukách...
    Dodatečně všechno nej k narozeninám.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuju Ti za přáníčko i milou návštěvu...staré věci s duší já prostě miluju...asi jsem se narodila do špatné doby :o) když vidím ty dnešní mladé...krásné odpoledne Radka

      Vymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...