.

.

čtvrtek 29. května 2014

...konečně...

...konečně jsem se dočkala...


...i mě rozkvétají pivoňky...
...mám tři rostlinky, vloni mi nekvetly, protože jsem je přesazovala, a tak jsem doufala, že letos mě už radost udělají...
...není květů moc, jen dva růžové a sedm bílých, ale jsem za ně moc ráda...


...a protože, bohužel, i u nás již druhý den leje, putovaly domů...stejně by je déšt zničil...
...krásně vypadají ve váze a krásně vonííí...




...vám všem přeji pohodový den a lepší počasí...
RADKA

2 komentáře:

  1. Pivoňky jsou nádherné.... ale my je na zahrádce zatím bohužel nemáme . Krásně u Vás vykvetly

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, pivoňky máte krásné. Já je taky miluji. Letos jsem zasadila 2 rostliny. Pokud jde o to kvetení/nekvetení. Tak jsem se dočetla, že u pivoněk, které se přesazují nebo těch mladých může trvat až tři roky, než vykvetou. Takže je to u vás vlastně takový malý zázrak, že už vám vykvetly hned v dalším roce po přesazení, i když zatím nejsou obsypány mnoha květy :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...