.

.

čtvrtek 26. ledna 2012

...že by medvěd?...

...ano, mám pochybnosti...šila jsem prvně v životě medvídka...
...našla jsem fakt jednoduchý střih a tak jsem ho chtěla moc vyzkoušet...no, náš Matěj mi řekl, že vypadá podle hlavy spíš jak myš, jen chybí ocásek :o)))
...je ze starého moherového svetru a dostal na krk nádhernou, skoro 80ti letou krajku, co mám schovanou po mé prababičce (to je ta, po které mám asi nějaký malinkatý háčkovací gen)...
...ona byla úžasná háčkařka...
...tak fakt nevím, já jsem celkem spokojená a ozdobila jsem s ním poličku v kuchyni..

Radka :o)





7 komentářů:

  1. Medvídek je kouzelný :)). Nádherné dny. Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Je velice povedený!!!Krásná práce a moc mu to ne té poličce sluší!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Radko, medvidek je kouzelny. Moc se povedl. A krajka? Hned bych takovou brala taky. Hezky den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, ten je úžasný! Moc se ti povedl! Jen se obávám, že ani tenhle střih pro mě není dost jednoduchý...
    Měj se krásně a na Matýska nedej, je to fešák (tedy ten medvěd, Matýska neznám :o))
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Radko, ten je moc hezký,musím jen souhlasit s Helou, i pro mě je šití víc záhadou, než každodení záležitost, hezké dny,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnej medvídek.Šikula.
    (nechápu proč se ten první komentář smazal tak se omlouvám) Krásný den

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...