.

.

čtvrtek 7. října 2010

...dnešní tvoření...

...tak mám asi věnečkové dny...jinak řečeno plním si restíky..
...na šnečkový mám ulitky nastřádané skoro rok a ne a ne se dostat ke tvoření..
...a klacíkový je takový první pokus - nedokonalý - moc jsem takový věneček chtěla. Matýsek mi na podzim nastříhal z prořezaných třešní a beztrnných ostružin malé klacíky...a já je dneska konečně využila...věneček je sice krapet křivý, ale další pokus už snad bude lepší :o)

Radka





8 komentářů:

  1. Raduš,
    tedy ty jsou!!
    ten klacíkový je nádherný nápad a ten šnečkový je vlastně z opuštěných domečků!!!
    Tak krásné věnečkové dny a těším se, čím nás překvapíš!!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    ten sneckovy je naprosto bombastickej:) Opravdu jsi sikula a hlavne super napady.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky Radko,

    jeden hezčí než druhý. Ten s ulitami musel být ale pracný. Jsi šikovná, já bych nic podobného nesvedla.

    Pohodový den. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Radka no paaani! ten s tymi ulitami je super bomba spica!!!! ten sa tu podaril na jednotku s hviezdickou..:)

    OdpovědětVymazat
  5. Radko, jen pěkně věnečkuj dál! Jsou naprosto perfektní! Mám chuť všeho nechat a jít vyhánět šneky z domečků :o), je fakt nádherný!
    Pěkné dny, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Radko, nikdy by mě nenapadlo, že z klacíků bude takhle parádní věneček. To musím zkusit. Zdraví tě Ditta.

    OdpovědětVymazat
  7. ...Jarko,Jano, Evi, zuzko, Heleno a Ditto...zdravím Vás, děvčata, děkuju za návštěvu u mě a za moc milé komentíky...mám z toho opravdu radost...a teď se jdu kochat na vaše blogy, a inspirovat se Vaší šikovností :o)...přeji pohodový den Radka

    OdpovědětVymazat
  8. Radko, jsou skvostvé... Oba. Asi se začnu více ohlížet po ulitách... Ten klacíkový jsem viděla letos ve Zlíně v úpravě "adventní", byl trochu vyšší a byly tam vkomponovány svícínky pro adv. svíce, taky to vypadalo hezky. J.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...