.

.

středa 10. srpna 2016

...všechno zlé pryč...

...teda alespoň že snů...
...dovolená v lese je skvělý relax...ale o ní ještě blíže v příštím příspěvku...
...konečně dodělané restiky v podobě lapačů...
...už dlouho jsem měla udělaný základ...síť...
...posloužila mi moje sbírka starých háčkovaných krajkových deček...
...opět stará věc našla nový smysl...
...pár starých prliček a dřevěných korálků...
...pěříčka shraňuji delší dobu, jsou z prachovky...myslím, že bažantí....
...jeden putuje k nám do ložnice, druhý je dárek...
...místo středního kamínku mi posloužily snad stoleté fosforujici malé korálky...
...po setmění krásně jemně svítí...















4 komentáře:

  1. Ahoj Radko,velice krásné lapače snů!Pro mne, krásná inspirace za kterou děkuji!Mám hodně deček a nevím co s nimi,tak udělám lapače pro celou rodinu.-)Za nějaký čas,se budou hodit ,třeba na Mikuláše:-)!!!!Zdraví Dája

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, lapače snů jsou krásné, moc se ti povedli. Taky se na ně chystám, tak snad mi to někdy vyjde.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné lapače, všade ich obdivujem :-) ale akosi sa na ne necítim (myslím na ich výrobu :-))
    Krásne prepojenie rôznych materiálov.
    Prajem pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...