.

.

úterý 24. června 2014

...váza...


...krásné úterní ráno VŠEM...

...skoro nikdy nic nevyhodím, jsem takový sysel...vše schovávám na pak...co kdyby se to náhodou hodilo... :o))
...a tak mi dlouho leželo ve sklepě staré skleněné stínítko ze stropního světla...
...nápad se zrodil ... vznikla originální skleněná  recy-váza ...
...myslím, že levandulka a plevele polí a zahrad se v ní krásně vyjímají...
...příště bych ji mohla zkusit jako svícen...určitě bude ve tmě krásně malovat kouzelné stíny...










1 komentář:

  1. Dobrý nápad, kytice v tom vypadá parádně. Též jsem takový sysel a manžel mé skříni, kde takové věci mám říká SYSLÍRNA :O). Jednu takovou vázu jsem natřela tyrkysem a dala na stůl, vypadá moc pěkně. Zdravím a přeji pěkný den Maryša :O)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...