.

.

pondělí 3. října 2011

...a zase ty dýně...

...tak Vás milé blogerky moc zdravím od nás a strašně moooccc děkuju za Vaše návštěvy na mém blogu a miloučké komentíky, které necháváte :o))



...dostala jsem velikou dýni a tak jsem se pustila do zpracování...
...něco padlo na marmeládu ala "pomerančová"...



...a protože jsem našla skvělý recept na dýňové mufinky, zamrazila jsem si část nastrouhané dýně do zásoby a okamžitě vyzkoušela receptík...byla to opravdu mňamka...




tady je RECEPTÍK, pokud byste chtěli vyzkoušet :o))


400g nahrubo nastrouhané dýně
300g hladké mouky
120g oleje
180g cukru
1 vanilkový cukr
4 vejce
1 prdopeč
strouhaná kůra z 1 citronu
možno přidat 2 kávové lžičky skořice (já nedávala, u nás jí chlapi moc neholdují)


...aby těch dýniček nebylo málo, konečně jsem vyzkoušela ty háčkované...



...a musím Vám ještě ukázat můj dáreček pro sestřičku...snažila jsem se o háčkované pouzdro na mobil, tak snad se podařilo a udělalo radost...




... ještě jeden dáreček Vám musím ukázat...zkusila jsem korkovou podložku pod teplý hrnec...byl to hokus-pokus, nalepené korkové zátky tavnou pistolkou na karton a zarámované do dřevěného rámečku, tak jsem sama zvědavá jak vydrží a zda se osvědčí...no, špuntový obrázek z toho může být vždy :o))



Radka :o)

7 komentářů:

  1. Ahoj Radunko.korkování je supr,mám vše, od závěsu věnečku,jmenovky ,svicny,podložky ne,že bych tolik pila, dává mi je kamarádka která má hospodu, uvidíš budeš zpokojená a když ,tak špunt znovu přilepíš !Máš to supr!!!!!!Daja

    OdpovědětVymazat
  2. Korková podložka je super, dýničky nádherné.

    OdpovědětVymazat
  3. Radu, to je příspěvek! Tolik dobrot a tak pěkné věcičky, co si vykouzlila. Háčkování je parádní, uděláš radost a korek miluju, podložka je super nápad!
    Příjemný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Radko,
    to je super ta podložka..vypadá fat bezvadně!!
    Muffínky vyzkouším když je tak moc vychvaluješ. Já miluju dýňovou polévku:)
    pa Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Radunko!!
    Krásně a chutně jsi zpracovala dýni!!
    A háčkované se Ti moc povedly!!
    Pouzdro určitě udělalo velikou nradost
    a moc se mi líbí Tvoje špuntíky!!
    Měj se moc hezky, užívej krásných dnů!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Radko, tolik krásných nápadů v příspěvku...
    ...a ten receptík si opíši. Moc děkuji, mufinky mne tak lákají :o)Přeji krásné říjnové dny, zdravím Soňa

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Raduš, Jsem moc ráda,že jsem objevila Tvůj blog je velmi inspirativni, a moc pěkný budu chdit na návštěvy častěji.Prosila jsem Tě vjednom komentáři o návod na chňapku s kytičkou, asi jsi jej nečetla ,ale pokud budeš moci, a mohla by jsi mi popis poslat budu moc ráda.Příjdi se taky podívat na můj blog. www,ohnice.blog.cz Luďka.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...