.

.

pondělí 12. září 2011

...rybičky...

...tak jsem dneska konečně dodělala rybičky...
...háčkovala jsem je někdy v červnu, podle návodu z časopisu, ale nějak to pořád nebylo ono...
...tak jsem dnes dodělala ploutvičku a očka opět ze samotvrdnoucí hmoty a zdobí nám koupelnu...


Radka :o)






5 komentářů:

  1. Ahoj Radu,
    rybičky jsou moc hezká dekorace do koupelny!!!
    Povedly se!!!
    Měj se krásně!!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Radunko,odepiš mi kde se dají takové krásné rybičky chytit.....brala bych je všemi deseti...Daja

    OdpovědětVymazat
  3. Radunko jsi bezva, jestli to budu umět totˇ otázka.Můj email:Dagmar3549@seznam.cz.Díííííííííík Daja

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, moc se ti povedly! Vypadají nádherně!

    K dnešnímu svátku ti přeju všechno nej, úsměv na tváři a pohodový den!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...