.

.

neděle 15. května 2011

...ocenění...

...tak už zase děvčata hlásím příchod... trochu mě rodinné starosti zavály jinam, takže na blogování nebyl čas, na tvoření nálada... ale občas byla světlá chvilka a já jukla k Vám, šikulkám, se kochat krásou, nebo vzala do ruky háček a trochu relaxovala...

...protože nepatřím mezi pravidelné písařky komentíků, ale všechny blogy Vás, mých oblíbených šikulek, pravidelně sleduju (to je takový relax)a tiše a v duchu Vás všechny moooooccccc obdivuju...mám z uvedeného ocenění velikánskou radost a opravdu si ho vážím...

...ale abych to uvedla na pravou míru...ocenění mi udělila Dittka a já jí tímto moooocccc

DĚKUJUUUU !!!!

...protože opravdu uteklo hodně času,než jsem se dostala k uveřejnění ocenění na mém blogu, nebudu ho zatím nikomu dalšímu přeposílat... myslím, že jste jej už všechny mezitím obdržely...pokoukám na Vašich blozích a časem se k ocenění vrátím, a pošlu ho zase o kousek dál...snad se mnou souhlasíte...


Radka :o)






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...