.

.

čtvrtek 9. prosince 2010

...uzlíky...

...tak jsem zase pekla...tedy ne cukroví, to nějak nestíhám...i když od včera mám zadělaná těsta na 4 druhy, tak snad se to už konečně rozjede...doma už je po cukroví poptávka...
...ale pekla jsem v neděli manželovi na cesty uzlíky...receptík jsem kdysi našla opět na mmb a je to fakt bezva mňamka...nadýchané, dlouho vláčné, tedy pokud vydrží a nesnědí se okamžitě ještě vlažné :o))


pro ty, kdo neznají a chtěli by vyzkoušet - receptík:UZLÍCI
-300ml vlažné vody
-100ml oleje
-100g cukru
-špetka soli
-1vejce
-600g hladké mouky
-1/2 kostičky droždí

-těsto zadělávám v pekárně (nejprve tekuté/vajíčko rozšlehat v hrníčku lžičkou/ a pak sypké suroviny).. vykynuté těsto krájím na kousky, ty vyválím do válečků (asi 10cm) a vážu jednoduchý uzel...nechám na plechu ještě trochu kynout (já v neděli měla hodně vaření, takže kynuly další hodinku :o)) ale nevadí, byly o to nadýchanější)... pak pomašluju rozšlehaným žloutkem a sypu makem...peču na 180st. asi 15-20minut

...tak přeji DOBROU CHUŤ !!!!

Radka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...