.

.

pátek 16. července 2010

...šití...






...u nás v rodině vlastně uměly šít snad všechny ženský..možná to byla v té době i nutnost, každopádně i já pojala,ve svých 11letech, touhu naučit se to takéééé. Uměla jsem v ruce, to jsem obšívala panenky do různých modelů, ale ušít opravdické oblečení jsem zatím neuměla.
...Můj první stroj byl šlapací, ještě po prababičce, první dílko byly letní šaty - úplně jednoduché, s vsazenými proužky látky na ramenou, z bílo modré látky...už dávno je nemám, ale hroooozně mě to bavilo, s pomocí babičky a mamky jsem se postupně zdokonalovala, sháněla časopisy Burda a podle nich šila vše možné...vlastně až do doby než se mi narodil první syn - pak už nějak nebyl na šití čas. Jen občas něco pospravit (což mě teda ale vůbec nebaví :-)), něco malého na malého či do postýlky nebo kočárku...ale na sebe jsem už moc nešila. Pak přišla na svět dvojčata, času bylo ještě míň...A konečně když kluci začali chodit do školky, postupně jsem se k šití vracela - ale tentokrát spíš k dekoračním věcem...no a "nejhorší" :-)) bylo, když jsem objevila mimibazar - tam je tolik krásné inspirace...takže mám se šitím zase velké plány :-))...tak tady je pár ukázek...

1 komentář:

  1. Tak jak popisuješ začátky svého šití jsem to měla i já.Začínala jsem šít v ruce,ze zbytků u babičky.Později jsem šila i oblečení pro sebe podle střihů z Burdy.Ještě i moje starší dcera byla opletené a obšité miminko.Pak jsem měla nějakou dobu stroj jen na zašívání a až teď zase přicházím šití na chuť

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milou návštěvu. Radka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...